I en video udsendt til den sociale medieplatform TikTok rapporterede Kentucky bagermedarbejder Robin, at hun for nylig havde en usædvanlig samtale med en kunde.
Det skriver Tag24
Kunden, der var en ung kvinde, anklagede hende for at have fået solgt en Styrofoam-kage i restauranten.
Robin løftede et øjenbryn og kunne ikke tro sine ører. Da hun satte spørgsmålstegn ved udtalelsen, viste kunden hende den pågældende kage, hvor der stod "Happy Birthday Jon" med store bogstaver i glasur.
Kun til udstilling
Robin lagde straks mærke til fejlen – det var faktisk ikke en rigtig kage, men en udstilling fra montren.
Det var dog ikke Robin selv, der havde solgt kunden kagen dagen før. Det var hendes manager, som gjorde det.
Manageren havde udleveret kagen fordi det var "den eneste af den type kage, der stadig var der på det tidspunkt."
Da kunden havde påpeget skiltet hvor der stod "kun til udstilling" havde manageren forklaret hende, at der ville blive bagt en ny udstillingskage dagen efter.
Derefter havde manageren dekoreret kagen med lykønskningen og pakket den ned.
Kvinden fortalte yderligere, at kagen var købt til hendes søns fødselsdag, som var blevet ødelagt af den uspiselige kage.
Næste kage gratis
Siden videoen blev lagt op er den blevet set mere end 300.000 gange, og har fået hundredevis af kommentarer.
En af dem skriver "jeg ville have bedt om mere end bare pengene tilbage."
Og det fik Robin til at lave endnu en video hvor hun forklarer
"hun fik sine penge tilbage, men derudover fik hun også en gratis cupcake og et gavekort på, at hendes næste bestilling ville være gratis," Fortæller Robin i en opfølgningsvideo.