Parkerede ved lufthavnen: Da han kom tilbage, mødte der ham et chok

Virale historier

23/12/2023

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

Skrevet af Emil B.

En mand, hvis bil blev totalskadet efter alvorlige skader, har sagt, at han er blevet ladt i stikken.

Stephen Williams fra Langport, Somerset, sagde, at han fik at vide, at hans bil var blevet beskadiget, da han vendte tilbage til Bristol Lufthavn fra Prag:

"Jeg tog til Bristol med en bil, og nu er jeg hjemme uden en bil, og det er på ingen måde min skyld," hævdede han.

Ifølge rapporter modtog den statsansatte en besked om at ringe til kundeservice hos Bristol Lufthavn, mens han ventede på sit fly ud af den tjekkiske hovedstad.

Stephen blev derefter mødt af en lufthavnsarbejder, der informerede ham om, at hans Honda Civic var blevet beskadiget i branden.

Den Yeovil-borger blev derefter angiveligt informeret af sit forsikringsselskab Ageas om, at hans køretøj ville blive skrottet.

Han fortalte BBC: "Så jeg står uden bil, uden penge til at købe en ny, og ingen måde at komme på arbejde bortset fra på min motorcykel i vinteris og regn."

Og han fortsatte: "Jeg er en statsansat med en lille løn og er blevet ladt i stikken af ​​virksomheder, der vil tjene flere penge i år på min bekostning."

"Jeg ved ikke, hvordan jeg skal komme på arbejde nu, jeg arbejder hele vejen nede i Yeovil, så det her er virkelig et problem."

Avon Fire and Rescue sagde, at de stadig efterforsker branden, men tror, ​​at den blev forårsaget ved et uheld.

Skuffet

Stephen siger også, at han føler sig skuffet, efter at han hævder, at lufthavnen forsikrede ham om, at de ville stille en lånebil til rådighed, før tilbuddet blev trukket tilbage dagen efter.

Og han tilføjede: "Den første medarbejder sagde, at de ville få mig hjem i en taxa, og hvis bilen ikke kunne køre, ville jeg få stillet en udlejningsbil til rådighed."

Men det blev der ikke noget af: "Næste dag spurgte jeg om en erstatningsbil, og en anden medarbejder fortalte mig, at jeg ikke ville modtage en."

"Jeg fortalte dem, hvad den første medarbejder havde sagt, og de sagde, at det ikke var korrekt."

Hr. Williams sagde, at hans forsikringsselskab Ageas sagde, at de ville sende et skrotfirma for at hente hans bil, og selvom firmaet oprindeligt sagde, at en sådan skade ville påvirke hans bonus for skadesfri kørsel, har det nu sagt, at det ikke vil gøre det.

En talsperson fra Ageas sagde: "Hr. Williams ringede til os den 11. december for at anmelde tabet af hans køretøj. Vi vurderede skaden på hans køretøj og ringede til ham for at bekræfte, at hans bil ikke kunne repareres og afgøre hans krav.

Og de rundede af med at sige: "Betalingen blev overført til hans bankkonto i går, den 12. december 2023."

Kilde: TheSun.