Vi elsker alle en omgang McDonald's i ny og næ, men en medarbejder i fastfood-kæden har hævdet, at nogle af os ikke er specifikke nok med vores ordrer - og det skaber forvirring.
Det skriver Mirror
Abbie Selby forklarede, at hun ikke kan holde det ud, når kunder bestiller en "normal kaffe" da ordet "normal" kan ændre sig fra person til person, alt efter hvilken type kaffe man normalt drikker.
Kvinden sagde, at nogle kunder blot beder om "kaffe", når de afgiver deres bestilling, og når de bliver spurgt, om de vil have noget som en latte eller en cappuccino, fortæller de ofte, at de bare vil have en "normal".
Men det fører til forvirring, for mens Abbie ville lave en hvid kaffe i den situation får hun nogle gange klager fra folk, der siger, at de ville have det sort.
Deler de mest irriterende kunder
I en TikTok-video, der blev lagt ud på hendes @abbieselbby-konto, kørte McDonald's-medarbejderen igennem flere ting, hun finder irriterende på arbejdet, med kaffedebatten først på listen.
Som en typisk interaktion sagde Abbie:
"Hej, velkommen til McDonald's, hvad kan jeg købe for dig i morges?", hvortil en kunde svarede: "Kan jeg få en dobbelt cheecbuger som menu med en normal kaffe? tak"
Kvinden fortsatte derefter med at liste de tilgængelige kaffetyper, inden kunden skar hende af og sagde:
"Åh nej, nej, nej, det vil jeg ikke have noget af. Jeg vil bare have en normal, normal kaffe."
Men efter at have modtaget hendes bestilling, kom den samme kunde tilbage til skranken og klagede over kaffen
"Normal" kaffe variere fra person til person
Et mulig scenarie hun deler lyder således:
"Hej, jeg kom lige igennem drive-in, og jeg fik en hvid kaffe, da jeg specifikt bad om en sort kaffe." Og Abbie forklarede så: "Åh, jeg er så ked af det, det må have været min fejl. Du sagde normal kaffe, så jeg tænkte bare på hvid kaffe. Så det får jeg lige ændret for dig."
I en anden del af videoen beskrev Abbie den frustration, hun føler, når hun renser skraldet væk på et tomt bord, kun for at nogen kan dukke op og hævde, at det var deres.
Hun forklarede, at selv når der ikke er mad tilbage på bordet, vil nogle kunder beskylde hende for at smide deres måltid ud - og frækt kræve mere.
Beslut dig inden du bestiller
Medarbejderen sagde også, at det kan være irriterende, når kunder går hen for at afgive en ordre, før de beslutter sig for, hvad det er, de vil have - især hvis de har små børn, der kan lide at ombestemme sig.
Mens hun optrådte som kunde, sagde hun: "Må jeg få en kylling nugget Happy Meal, med hvilken milkshake vil du have? En bananmilkshake, tak. Faktisk, nej, undskyld, han vil have en chokolade milkshake nu. Åh, nej, undskyld, han vil have en juice i stedet nu. Åh, undskyld, han vil have en lille Fanta i stedet. Åh nej, jeg er så ked af, han vil have en vand nu i stedet."
Klager over mad bestilt fra dage siden
Den sidste ting, der driver Abbie til vanvid, er kunder, der klager over den mad, de bestilte for flere dage siden - og kræver, at der bliver lavet frisk mad til dem.
Abbies indlæg tiltrak andre McDonald's-arbejdere, som skrev i kommentarerne for at dele lignende situationer, som de har befundet sig i, mens de arbejdede med kunder.
En person sagde: "Jeg har smidt nogens mad ud, fordi det bogstaveligt talt lå oven på skraldespanden, og de provokerede mig."
Mens en anden tilføjede: "Det er så sandt, det hele! Jeg hader dem slags kunder."
I mellemtiden skrev en tredje: "Nogen gav mig tre store varme chokolader, som de bestilte 24 timer før, og de var alle stadig fulde, men kolde og fortalte mig, at de smagte som vand."