Den 35-årige mor blev temmelig chokeret og skar næsten sig selv, da hun ville åbne en pakke mangosnacks til sig selv og sine to sønner.
I pakken lå der nemlig et syv centimeter langt knivblad, som hun kunne have skåret sig på.
Måneden forinden havde Tracey købt pakken med tørret mango i LIDL, og hun blev selvfølgelig fortørnet over at finde knivbladet i pakken. Normalt lader hun sine to sønner på tre og fem selv pakke frugten ud, men i dette tilfælde tog hun kontrol over situationen, og det var ret heldigt.
"Det var bare et held, at jeg åbnede kassen, i stedet for at lade en af drengene gøre det," sagde Tracey om den pakke, hvor kniven lå i.
"Da jeg stak min hånd i kassen, kunne jeg mærke noget mærkeligt og så, at der kun var tre frugtposter i stedet for fem indeni."
Da hun tog et nærmere kig på indholdet af pakken, opdagede Tracey, at der lå en skarp kniv med nummeret 16, som var sat fast på kniven med tape.
"Jeg kunne ikke tro det. Jeg blev chokeret over at finde det i et børneprodukt," sagde hun.
Tracey forsøgte at finde et telefonnummer eller en e-mailadresse til Lidl, men opdagede, at hun kun kunne tage kontakt til dem ved hjælp af Facebook Messenger.
"Det føltes ikke særlig professionelt," sagde hun.
Efter at have udvekslet beskeder med Lidl, har Tracey siden modtaget to breve fra Lidl, ledsaget af gavekort på cirka 132 danske kroner.
I et af brevene skriver Jago Heligan fra Lidls kvalitetssikringsafdeling, at leverandøren 'ikke bruger den type skæreinstrument nogen steder i anlægget', og at produkter bliver sendt gennem metaldetektorer.
"Vi kan derfor ikke forklare, hvordan hændelsen er sket," lyder det.
Tracey sagde, at hun ikke ønskede at skabe ballade, men hun mener, at det virker som om, at de forsøger at få det til at virke okay.
"Jeg ønskede ikke at skabe ballade, og jeg er sikker på, at det aldrig vil ske igen, men det ser bare ud til, at de forsøger at få det til at fremstå, som om, at det er okay," sagde Tracey.