Efter at have levet godt af at sælge prutter i glas, måtte Stephanie Matto i en periode lukke ned for den lukrative forretning. Faktisk var forretningen så god, at hun kunne sælge prutter for op mod 350.000 kroner om ugen.
Desværre krævede de mange prutter, at hun blev nødsaget til at spise på en helt særlig måde. Det tog til sidst overhånd, og Stephanie måtte droppe den særlige kost og dermed også de mange prutter, som hun solgte.
Den driftige entreprenør fandt dog ud af, at brystsved også kunne sælge, så det begyndte hun på.
Matto udtalte i forbindelse med Dronningens død, at det havde gjort hende trist. Derfor havde hun besluttet sig for at ære Dronningen med en helt særlig prut, der endte med at koste 16.500 kroner.
Vinderen af prut-auktionen krævede, at Matto spiste ligesom Dronningen, så det blev til særlige fødevarer, der alle blev skyllet i britisk te.
Efter at have lugtet til sine prutter kunne Matto konkludere, at Dronningens prutter også må have 'været dejlige'.
Selv mente Prut-influenceren, at Dronningen sagtens ville kunne se det sjove i, at en prut på glas kunne sælges for så mange penge til ære for Dronningen selv.