De mange gode tilbud, som højtiderne er kendt for, vender nu tilbage.
Påsken er lige om hjørnet, og allerede nu er supermarkedskæderne begyndt at sætte Lurpak på tilbud til priser, hvor alle kan være med.
Dog har Rema 1000 lagt sig i førersædet med et tilbud, der er 2 kroner billigere end tilbuddet hos den nærmeste konkurrent.
Den populære supermarkedskæde har nemlig siden den 6. april solgt Lurpak til kun 10 kroner pr. pakke.
Det er 2 kroner billigere end Netto, som sælger 'det hvide guld' til 12 kroner. Her er det dog værd at nævne, at du skal have Netto+ appen for at indløse tilbuddet.
Tilbuddene begynder altså langsomt at ligne dem, der blev lanceret i juletiden.
Begrænsning
Det er dog en lille hage ved Rema 1000s gode tilbud.
Der er nemlig en begrænsning på maks. seks stk. pr. kunde, hvorfor man skal kigge forbi et par dage i streg for at få fyldt fryseren op.
Tilbuddet udløber den 12. april, hvorfor du har god tid til at kigge forbi.
Advarer mod priskrig
Niels Jensen, der er tidligere direktør for Mærkevareleverandørerne, mener ikke, at supermarkedernes intense priskrig, som julen og påsken efterhånden er kendt for, er smart i længden.
Han påpeger, at de faste kampagner kan ende med at betyde, at kunderne planlægger deres indkøb efter dem.
"Det er ikke sundt, at vi er nået til et punkt, hvor tilskuddene er så store, som de er, og man får så store prisgab mellem kampagne- og hyldepris. Det er meget ekstremt i Danmark," fortæller han til Retailnews.dk ifølge B.T.