At gå på toilettet i et fly er en risiko i sig selv. Du ved ikke hvor rent det er, eller hvor meget der lugter, og jeg kan blive ved.
Men en af de værste ting, der kan ske for nogen i denne situation, opstod for en SpiceJet-passager for nylig.
I hvad der kun kan beskrives som et klaustrofobisk mareridt, udholdt en mand en rædselssituation, da han gik på toilettet.
Ifølge Indian Express rejste denne passager fra Mumbai til Bengaluru i Indien på en time og 45 minutters flyvning tirsdag (16. januar) og besøgte toilettet kort efter take-off.
Men da han var færdig og klar til at gå tilbage til sin plads, ville døren ikke åbne på grund af en låsefejl.
SpiceJet udsende efterfølgende en erklæring efter den uheldige situation, hvor opsummeringen af situationen lød: "En passager sad fast på toilettet i omkring en time."
Flere forsøgte at hjælpe
Andre passagerer og flybesætningen forsøgte desperat at befri passageren, men uden held.
Der blev derefter skubbet en seddel halvvejs ind under døren, hvor der stod: "Vi prøvede vores bedste for at åbne døren, men det lykkedes ikke. Gå ikke i panik. Vi lander om et par minutter, så luk venligst låget til toilettet, sæt dig på det og sid sikkert. Så snart hoveddøren er åben, kommer der en tekniker."
Det var heldigvis nogle beroligende ord til personen, der sad fast i en lillebitte stinkekasse i luften uden nogen kontrol over situationen.
I en video, der er lagt ud på Press Trust of Indias X-side, virker manden utrolig rolig, mens han filmer sig selv i spejlet og derefter forsøger at løsne døren.
Det har ikke været muligt for redaktionen at finde frem til videoen, og det vides ikke, om den er blevet fjernet efterfølgende.
Får pengene retur
SpiceJet afsluttede udtalelsen med at sige: "SpiceJet beklager og undskylder ulejligheden for passageren.
"Passageren får selvfølgelig pengene retur."
Han blev dog efter sigende reddet lige efter flyet landede, da det lykkedes to teknikere at lirke låsen op.
Passageren har siden hen fortalt om oplevelsen til et interview i The Times of India.
Han forklarede: "Under landingen blev jeg kastet rundt og fik skader. Det tog 20 minutter for nogen at begynde at bryde døren op. Da jeg kom ud, havde jeg blå mærker, og mit syn var sløret i et stykke tid.
"Jeg modtog ingen lægehjælp, selv efter at jeg kom ud fra toilettet. Jeg fik en flaske vand og en byge af undskyldninger fra SpiceJet."
SpiceJet fortalte forretningen, at besætningen 'leverede assistance og vejledning til passageren. Ved ankomsten åbnede en tekniker toiletdøren, og passageren fik øjeblikkelig lægehjælp.
Kilde: LadBible