Det er ikke hver dag, du går ind på en kaffebar med dit barn og kommer ud med den viden, at personalet har kaldt barnet "rædselsvækkende" bag dets ryg.
Desværre er det præcis, hvad der skete med en newzealandsk mor tilbage i 2019.
For fire år siden gik Kimberly Sze ind på en kaffebar i Christchurch med sin familie.
Det var en kaffebar på Welles Street, kaldet Coffee Supreme, og hun bestilte såsom stegte æg og røræg på surdejstoast.
Kostede mere på grund af en sur medarbejder
Efter at hun og hendes børn - inklusive hendes dengang to-årige datter - havde bestilt deres mad, modtog hun en udspecificeret regning på $64,50 (439,68 dkk).
Men i stedet for at hendes bordnummer stod på kvitteringen, havde et medlem af personalet skrevet "Fam w the terrifying kid" (familie med rædselsvækkende barn, red.).
Ifølge Daily Mail Australia lagde moren et billede op på Facebook, af bonnen.
Ifølge publikationen begyndte hun med at ringe til kaffebaren og bede dem om at uddanne deres personale i filialen lidt bedre.
“At skrive ‘Familie med det rædselsvækkende barn’ på vores bon og med vilje sætte prisen op... dejligt,” sagde hun i Facebook-opslaget.
“Vi kommer næsten hver weekend, og min datter er intet andet end høflig og venlig, og vi har aldrig efterladt noget rod. Hun har aldrig været en terror, aldrig haft en nedsmeltning, aldrig forårsaget nogen problemer, og de samme mennesker, der arbejder i dag, kommenterer altid på, hvor sød hun er, så hvad pokker er det der foregår?”
Fru Sze tilføjede, at hende og hendes familie gik ud, før de fik deres mad. Hun smækkede derefter døren til spisestedet for at udstille dem.
“Vi viste en af dine medarbejdere regningen og sagde, at vi utilfredse med den, og han sagde ikke et ord. I mistede nogle stamgæster i dag,” sagde moren.
På tidspunktet for hændelsen fortalte newzealænderen den førnævnte publikation, at franchisen faktisk havde været et ‘rigtigt godt sted’ som svar på hendes klage.
“Det er mere bekymringen for andre familier, der måske kæmper med den type modtagelse og det dårlige humør den kan skabe,” tilføjede hun.
Manager på fly for at undskylde personligt
Coffee Supreme Food and Beverage Manager Tim Norris udsendte en undskyldning til fru Sze og sagde, at det var ‘langt under standard’.
“Det er ikke noget, vi accepterer som en del af gæstfriheden hos Supreme,” sagde han til New Zealand Herald.
“Det er langt under den standard, vi sætter for nogen i virksomheden, så vi undskylder oprigtigt over for hendes familie.”
Daily Mail Australia hævder også, at den person, der skrev beskeden, var ‘utrolig angerfuld’, og at Norris fløj ned fra Wellington til Christchurch for at mødes med moren for personligt at undskylde.
Efter klagen lagde franchisen også et opslag op på Facebook og sagde: “Vi lavede en fejl i weekenden og fornærmede en kunde - en ung familie, der forsøgte at nyde et øjebliks normalitet."
“Vi er utroligt kede af det og vil gerne undskylde offentligt.”
“Hvis du er forælder til små børn, ved vi, hvordan det er, og vi vil gerne tilbyde dig og dit lille barn en kop kaffe i Coffee Supreme Welles Street – det er på vores regning fra i morgen til slutningen af søndag."
Kilde: LadBible