Påsken er lige slut og der er helt sikkert blive spist uendelig mange påskeæg rundt omkring i de danske hjem.
Det er dog ikke alle, der har været lige heldige med deres påskeæg. En vred kunde fra Aldi lavede et opslag på de sociale medier, for at dele din skrækkelige oplevelse med et påskeæg, der var alt andet end lækkert.
Det skriver The Sun
Det var en forarget kunde, der efter en tur i Aldi lavede et opslag på det sociale medie Twitter.
Ikke ligefrem appetitligt
Her postede personen et billede af sit påskeæg som var fuld af mug. Påskeægget der skulle have haft smagen "rocky road" så alt andet end lækkert ud.
I opslaget opfordrede personen andre, der havde købt deres påskeæg i Lidl til at tjekke om chokoladen var god, før de puttede den i munden.
Ægget som der her var tale om, var lavet af Aldi-mærket Choceur, beskrives som værende "fyldt" med små stykker skumfidus, honningkage og stykker af kringle.
Kunden der efter at være kommet hjem med sit æg, havde åbnet æsken og gjort den klamme opdagelse lavede opslaget på Twitter med billedet og teksten, hvor der stod:
"Mugnet påskeæg fra Aldi. Sørg for at tjekke dit."
En ordentlig undskyldning
Den utilfredse kunde taggede Aldi i tweetet, og supermarkedskæden forsikrede shopperen om, at de med glæde ville udstede en refusion.
Aldi sagde: "Vi er kede af at se dette, du er velkommen til at returnere emballagen og kvitteringen til butikken for at få fuld refusion, næste gang det passer dig."
En talsmand sagde at: "Selvom det er meget sjældent, kan hændelser som denne lejlighedsvis forekomme, hvis emballagen er beskadiget på noget tidspunkt, før produktet er forbrugt. Vi har undskyldt over for [kunden] og tilbudt ham en fuld refusion."