Supermarkedsansatte laver ofte det, der beteges som ensidigt, gentaget arbejde - det er nærmest en del af jobbeskrivelsen til det, der for mange unge er deres første job. Hvad der er, men måske ikke burde være, en del af jobbet er de ensidige, gentagede vittigheder, de skal høre på og smile af i kundeservicens navn.
En ung, britisk pige valgte at dele med hendes følgere på TikTok de fem "jokes" alle kommer med, når de når frem til kassen.
Så er den gratis
Charlie startede ud med den måske mest famøse: "Når du er ved kassen, og der er noget, der ikke scanner, og de siger 'åh, så må den være gratis'."
Hun tilføjer: "Nej Stacey, det er ikke gratis, stregkoderne scanner bare ikke." Med tusindvis af varer i en almindelig dagligvarebutik er det langt fra usandsynligt, at der ikke opstår en smutter eller to.
Du behøver ikke kede dig
Hun fortæller, hvordan hu nogle gange gør sit bedste for at undgå kunder i butikken, alligevel ser de altid ud til at finde hende.
"Nu kommer jeg til dig, du ser ud til at kede dig". Denne kommentar gør sig også gældende ved kasseapparaterne, hvis der er et øjeblik uden kunder.
Charlie kommenterer desuden på situationen med ordene "jeg kedede mig ikke, jeg var bare glad for at passe mig selv et øjeblik."
Apropos passe sig selv
Charlie afslører morsomt, hvordan det går hende på nerverne, når kunderne ikke er opmærksomme på hvad der sker foran dem i køen til kassen.
"Nummer tre er, når de står i kø til kasserne og ikke koncentrerer sig. Så snart de bemærker, at kassen foran dem er ledig - 'åh undskyld, jeg stod lige og dagdrømte'."
Hun tilføjer: "Nej Karen, du scrollede gennem Facebook og kritiserede andres forældreteknikker i stedet for at kigge foran dig for at se, at den anden kunde var gået."
Er det ikke bedst at handle stort ind?
Ifølge Charlie er dette den mest almindelige at høre, når hun sidder ved kassen - og den mest irriterende.
"De vil fylde hele to ugers madindkøb på dit bånd og sige: 'åh, jeg kom kun ind for én ting' og så skal du grine og lade som om, du ikke har hørt det tretten andre gange inden for den sidste halve time ," siger detailmedarbejderen.
Som den sidste afslutter hun sin liste med 'kunder, der spørger, hvad varen koster, når de kunne have set på hylden' som nummer fem.
"Så har de frækheden til at handle overrasket, når de ser prisen. Hvorfor kunne du ikke have kigget på etiketten, der stod direkte under den vare, du hentede."
Videoen har fået over 90.000 likes på TikTok, men det er ikke alle, der er helt enige eller synes om hendes attitude.
Bl.a. kommenterer en på videoen:
"Hvis du ikke kan lide, at folk prøver at lave lidt sjov, så skal du måske ikke arbejde i detailhandlen."
En anden bruger fortæller nedslukket:
"Jeg prøver bare at være flink og starte en samtale. Jeg vidste ikke I hadede det så meget."