Gæster raser over den værste McDonalds: Finder fingernegl i pommes frites

Udland

10/04/2023

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

Skrevet af Kathrine Frich

Der er flere, der har haft dårlige oplevelser på restauranten, men at finde en fingernegl i sine pommes frites må være en af de værste.

Chokerede spisende gæster har kåret en britisk McDonald's som den "værste" og lovet aldrig at vende tilbage efter at have rapporteret dårlig kundeservice, glemt mad og kvalmende hygiejneniveauer.

Det skriver Daily Star

Ifølge TripAdvisor er 78 af de 127 anmeldelser af Kingswinford-afdelingen, nær Dudley i England, enstjernede anmeldelser, hvor flere kalder det den "værste" McDonald's, de nogensinde har besøgt

Finder fingernegl i pommes frites

Filialen har en samlet bedømmelse på to stjerner på webstedet hvis man lægger alle anmeldelser sammen, hvor skuffede kunder klager over "forfærdelig" mad og "ikke-eksisterende" kundeservice.

En ærgerlig anmelder rasede over filialens dårlige hygiejnestandarder og hævdede, at de fandt en negl i deres pommes frites:

"Efter at have fundet en falsk negl i vores pommes frites tog vi vores måltid tilbage for at få en refusion og blev tilbudt en voucher på 10 GBP (85 kroner). Men de fortsatte med at insinuere, at neglen var vores, ved at sige, at kun mandligt personale arbejdede på frites-stationen, men posen blev bragt ud af en kvinde til os i vores bil med pommes fritesne øverst på ordren. Vi er en helt mandlig husstand, så neglen er bestemt IKKE vores."

Dårlig kundeservice og kold mad

En anden skrev: "Sikke et ulækkert måltid, vi lige har fået leveret!! 2 ting mangler og det mad vi fik var iskoldt. Vi ringede til dem og fik at vide 'lad være spis ikke her'!! Vi vil aldrig nogensinde bruge denne filial igen."

Mange var også trætte af filialens kundeservice, hvor en person sagde, at personalet på filialen "smed ordren efter mig, smed vekslepengene og glemte drinken", da de besøgte restauranten med deres datter.

En anden sagde, at personalet "snakkede og grinede" ad dem og deres tre børn, efter at ledelsen angiveligt nægtede at tage en "gammel" £5-seddel som lovligt betalingsmiddel på trods af at have givet kunden sedlen som byttepenge.

En enkelt god oplevelse

Mens de fleste havde meget negative tanker at dele om afdelingen, rapporterede nogle mennesker, at de havde positive oplevelser.

En person skrev: "'De får en hård omtale, men de kan ikke være så slemt altid... ved denne lejlighed 10/10. Jeg tog en chance i aftes. Personalet, der serverede, var så venligt og glad. Den fyr, der tog ordren, sang den igennem, og alle i køen grinede. Fik en varm chokolade, som jeg er temmelig nøjeregnende med men wow den var dejlig. Pommes var dejlige og varme.”

En talsmand for McDonald's sagde til Daily Star:

"Vi er stolte af at betjene omkring fire millioner kunder om dagen i over 1.450 restauranter i hele Storbritannien og Irland. Vores restaurantteams arbejder hårdt for at sikre, at hver kunde, der bestiller en McDonald's, får en positiv oplevelse, og vi er skuffede over at høre om tilfælde, der ikke lever op til vores høje standarder. Vi vil opfordre enhver kunde med en klage til enten at tale med et medlem af besætningen i restauranten eller komme i kontakt med vores kundeserviceteam."