TUI Cruises har annonceret et nyt flerårigt partnerskab med den internationale superstjerne Robbie Williams som "feel-good"-ambassadør for Mein Schiff Relax, en del af den innovative InTUItion-klasse.
Skibet, som skal debutere om seks måneder, har til formål at revolutionere krydstogtsoplevelsen ved at forbedre "Mein Schiff-følelsen" med fokus på afslapning, wellness og luksus.
Et koncept, der endda har vundet den internationale kunstner Robbie Williams over, som selv har opdaget Mein Schiff Relax.
Afslapning "rocker"
Under et møde i Hamburg præsenterede Wybcke Meier, CEO for TUI Cruises, sangeren og entertaineren for feel-good-konceptet bag Mein Schiff Relax.
"Jeg rejser konstant, hopper fra det ene hotel til det næste. Så hvad kunne være bedre end at udforske verden på et krydstogt og altid have dit feel-good hotel med dig? Mit liv er turbulent, og jeg har lært, hvor vigtigt det er at have steder at trække sig tilbage til for at slappe af. Det nye Mein Schiff Relax med sine mange vidunderlige steder at koble af er perfekt til det. Alt, hvad jeg kan sige, er: Afslapning rocker"
Det er der i vente
Skibet vil byde på forskellige innovationer, herunder underholdning i verdensklasse, spa-faciliteter med havudsigt og gourmetmadoplevelser som den nye asiatiske restaurant fra stjernekokken Tim Raue.
For solorejsende vil Mein Schiff Relax for første gang tilbyde enkeltkahytter med altaner.
En storstilet marketingkampagne med Williams vil blive lanceret den 23. september på flere platforme i Tyskland, Østrig, Schweiz og Holland for at promovere den nye krydstogtsoplevelse.
Kampagnen har til formål at inspirere flere mennesker til at opdage de forbedrede wellness- og eventyrtilbud på Mein Schiff Relax.