Toblerone er et af de mest ikoniske chokolademærker, der findes.
Dens unikke trekantede chokolade med smag af honning og mandelnougat så første gang dagens lys i 1908 i den schweiziske hovedstad Bern, men nu ser det ud til, at den berømte emballage står over for nogle alvorlige ændringer.
Når noget af produktionen flytter fra Schweiz til Slovakiet, skal Matterhorn-bjergtoppen fjernes.
Den pyramideformede bar vil gennemgå en overordnet fornyelse af indpakningen, så den også inkluderer grundlæggerens signatur.
Det amerikanske firma Mondelez, der ejer Toblerone-brandet, fortæller, at billedet af bjerget på 4.478 m (14.692 fod) vil blive erstattet af noget mere generisk som følge af ændringen.
Strenge regler om "schweizisme"
Grunden til, at Toblerone ikke længere på have det ikoniske symbol af bjerget Matterhorn på pakken, er, at der siden 2017 har været strenge regler for såkaldt "schweizisme".
Reglerne siger, at nationale symboler fra Schweiz ikke må bruges til at reklamere for mælkebaserede produkter, der ikke er fremstillet i Schweiz.
For andre råvarer er tærsklen mindst 80 procen.
Mondelez fortæller, at man flytter noget at produktion ud af landet for at "reagere på øget efterspørgsel på verdensplan og for at vokse vores Toblerone-mærke for fremtiden", skrive BBC.
Det blev videre gjort klart, at chokoladens nye emballage ville omfatte en "karakteristisk ny Toblerone-skrifttype og logo, der trækker yderligere inspiration fra Toblerone-arkiverne og inddragelsen af vores grundlægger, Toblers, signatur".
Stormvejr i 2016
Selvom Toblerone altså første gang kunne købes i 1908, var det først i 1970, at Matterhorns takkede silhuet debuterede på chokoladens emballage.
Mondelez sagde, at Bern var en "vigtig del af vores historie og vil fortsætte med at være det i fremtiden".
Tilbage i 2016 ændrede Toblerone sit design for at fjerne de karakteristiske trekantede bidder i et forsøg på at holde omkostningerne nede.
Efter megen kritik vendte virksomheden dog tilbage til den oprindelige form to år senere.