Det er godt nyt for alle føtex’ kunder i hele landet, når de går rundt i varehuset og fylder indkøbsvognen.
Fra 12. maj er ‘Discountpris’ nemlig et helt nyt priskoncept i føtex-varehusene, hvor flere end 500 populære dagligvarer ugentligt er prismatchet mod minimum to af de største discountkæder.
Det betyder, at kunderne er garanteret at kunne få de flere end 500 ‘Discountpris’-varer til samme pris i det lokale varehus.
Det skriver Salling Group, der ejer føtex, i en pressemeddelelse.
“Det er vigtigt for os, at vi kan imødekomme vores kunders ønsker og behov på bedste vis. Med ‘Discountpris’ på mere end 500 dagligvarer sikrer vi nu, at vores priser altid matcher vores discountkollegaers, som en yderligere garanti for vores i forvejen gode priser,” siger Morten Møberg, direktør i føtex.
Når kunderne handler i et føtex-varehus, vil ‘Discountpris’ tydeligt fremgå på hyldemarkeringen, så de handlende nemt kan få øje på varerne.
Fakta om det nye koncept
‘Discountpris’ på mere end 500 varer i føtex fra 12. maj
De mere end 500 dagligvarer, der indgår i ‘Discountpris’, er udvalgt blandt de varer, som kunderne i føtex oftest køber
På skilte på hylderne er varerne mærket med ‘Discountpris’, så kunderne nemt kan se, hvilke varer der er tale om
Der bliver primært sammenlignet med Netto og Rema 1000. Der sammenlignes med normalpriser på identiske og sammenlignelige varer, der opfylder samme behov hos kunderne ud fra blandt andet sammensætning, mængde og kvalitet
Se mere på føtex.dk/discountpris