Hjem > Generelle Nyheder > Generelle nyheder

Det nytter noget at vælge, hvor man køber julegaver

Af: Pia Brændstrup - 8. januar 2013 02:00 27

I år gav julegaverne lykke til mange flere end dem, der pakkede gaverne op.

Julekampagnen Joy of Giving i samarbejde mellem Georg Jensen og Røde Kors samlede 145.594 kroner ind, som går ubeskåret til Røde Kors hjælpearbejde.

Alle Georg Jensens kunder kunne runde deres udgift til julegaver op i november og december måned, når de alligevel købte ind.
Georg Jensen har også i år designet et helt specielt Joy of Giving armbånd, som er blevet solgt i kampagneperioden, hvor alt overskud fra salget går ubeskåret til Røde Kors.

Georg Jensens kunder har rundet op i kampagneperioden og Georg Jensen har sørget for at fordoble beløbet, så Røde Kors fik noget mere at gøre godt med.

Deals

Kommende events

Dagens Virksomhed